دستورالعمل های ایجاد خط انتشار برای یک ژورنال

0

در این مقاله آموزش کورل ، ما خواهیم دید که چگونه یک ویرایشگر برای یک مجله ایجاد کنیم و شما را راهنمایی کنیم تا زمانی که یک متخصص آموزش کورل شوید.
چه چیزی باعث نمایش عالی سیستم می شود؟
بر اساس تحریریه آموزش کورل ، برای من شخصاً ، موفقیت یک تصویر عالی اغلب به این بستگی دارد که مدیر هنری یا سردبیر یک مجله یا روزنامه از کارهایی که یک تصویرگر برای افزودن به یک داستان می تواند بکند ، بستگی دارد. این فقط یک تصویر با متن نیست که جالب به نظر می رسد ، هر چند بد نیست. دلیل این امر این نیست که تصویر خود دلیل حضور در آن را دارد ، بلکه به این دلیل است که ویراستاران برای پر کردن صفحه به “چیزی” نیاز دارند.
زیرا این چقدر خوش شانس هستم که می توانم با مشتریانی کار کنم که واقعاً قدرت تصاویر را درک می کنند.
این همکاری تا حدی است که به تصویرگر آزادی کار داده می شود و طبق سند مقدماتی آموزش کورل مشتری به شهود هنرمند اعتماد می کند و به او اجازه می دهد سبک خود را بیان کند. آزادی ایجاد یک چیز موفق برای یک مجله همچنین به این درک بستگی دارد که نقش تصویرگر نشان دادن موضوع مقاله است ، نه اینکه فقط آثار هنری خود را با حفظ سبک خود به عنوان یک هنرمند خلق کند. این کمتر از پشتیبانی از داستانی براساس موضوع مقاله با تصاویر است. به عبارت دیگر: ارتباطات.
ابزارهای معاملاتی و نحوه مدیریت
ابزار من در این زمینه ابزارهای سنتی ، نرم افزار و ابزارهای گرافیکی دیجیتال ، دوربین و قهوه است. بعد از صحبت با مدیر هنری یا سردبیر درباره موضوع اصلی ، من معمولاً برای خواندن و تحلیل مقاله به یک کافه محلی می روم. بیشتر اوقات ، قبل از اینکه وارد نرم افزار گرافیک شوم ، ابتدا طرح های خشن مطابق با آموزش کورل پایه را در دفترچه یادداشت خود می خواندم و ترسیم می کردم.
رنگ آمیزی
برای این کار ، من از PHOTO-PAINT قرص مرجان و قلم Wacom خود برای انتقال به ابزارهای دیجیتال استفاده کردم.
پس از تنظیم عرض و ارتفاع تصویر آموزش کورل Corel PHOTO-PAINT (File> New …) یا (CTRL + N) در بخش ورودی ، گفتگوی New Image را باز می کنم. اندازه و وضوح تصویر را روی 300 dpi تنظیم کردم و فضای رنگی RGB را انتخاب کردم. سپس یک خونریزی 5 میلی متری اضافه می کنم.
مدیریت رنگ
اگر مشتری جدیدی داشته باشم ، همیشه از آنها می پرسم آیا تصویر RGB یا CMYK را ترجیح می دهند و مشخصات رنگی را می خواهند. اگر آنها نمایه رنگ را صدا کنند ، من با همان شاخص کار می کنم – یا سپس آن را به CMYK تبدیل می کنم. وقتی صحبت از مدیریت رنگ می شود ، نباید پیچیده تر باشد.
اگر مشتری بخواهد تصویر را با فرمت RGB بدست آورد ، بیشتر sRGB یا Adobe RGB 1998 خواهد بود. من عناصری دارم که به CMYK صادر می شود و اگر آنها به CMYK نیاز داشته باشند دوست دارم روی همان ویژگی های رنگی کار کنم زیرا مطمئن هستم که رنگ ها را آن طور که باید تمام می کنم. سپس وقتی تصاویر را به عنوان پرونده tiff صادر می کنم ، مطمئن می شوم که پروفایل های رنگ در کادر گفتگوی صادرات انتخاب شده اند.
این اطمینان می دهد که رنگها در آموزش کورل اولیه همه برنامه ها از جمله برنامه هایی که مشتریان و بعداً شرکت چاپ با آنها کار می کنند ، یکسان به نظر می رسند. سپس روی تأیید کلیک کنید. من فقط برای این منظور Adobe RGB 1998 را انتخاب کردم زیرا فضای رنگی Adobe RGB 1998 بزرگتر از sRGB است و بهتر به CMYK تبدیل می شود.

Leave A Reply

Your email address will not be published.