نحوه ساخت Motion Graphics در 4 مرحله ساده

0

نحوه ایجاد موشن گرافیک
قبل از اینکه ما  به نحوه ساخت Motion Graphics در 4 مرحله ساده بپردازیم ، مهم است که درک کنیم دقیقا موشن گرافیک چیست. (این امر به ویژه اگر در همکاری با افرادی که با انواع مختلف ویدئو آشنا نیستند) صادق است. همچنین برای آموزش بیشتر در حوزه موشن گرافیک اینجا کلیک کنید.

آموزش موشن گرافیک

به زبان ساده ، موشن گرافیک گرافیکی متحرک است که داستانی را روایت می کند. شما می توانید داستان های گرافیکی را در حرکت با استفاده از متن جنبشی ، تصاویر متحرک یا هر دو بگویید. آنها می توانند دو بعدی یا سه بعدی باشند. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد و به همین دلیل ما آنها را دوست داریم.

نحوه ساخت Motion Graphics در 4 مرحله ساده

مرحله 1: اسکریپتی بنویسید که داستانی را بیان کند
گرافیک در حال حرکت با یک صفحه داستان شروع نمی شود. این کار با یک داستان آغاز می شود ، و به یک فیلم نامه اصلاح می شود. اگرچه گرافیک در حرکت کوتاه است ، و معمولاً از 30 ثانیه تا سه دقیقه طول می کشد ، اما شما برای تهیه جزئیات گفتمان یا جهت داستان به یک فیلم نامه نیاز دارید. (BTW ، اگر مطمئن نیستید گرافیک ترافیک شما چه مدت باید طول بکشد ، از این راهنمای مفید برای کشف آن استفاده کنید).

برای یافتن داستان خود ، سوالات زیر را از خود بپرسید:

سعی می کنم به چه کسی برسم؟
می خواهم چه چیزی یاد بگیرند؟ یاد آوردن؟ انجام دادن؟
چگونه می خواهم احساس آنها را ایجاد کنم؟
هنگام شیرجه رفتن در متن خود ، به تعداد کلمات توجه کنید. وسوسه انگیز است که متن خود را تا آنجا که ممکن است فشرده کنید ، اما سادگی و شفافیت کلیدی است. همچنین به خاطر داشته باشید که یکی از مزایای ترافیک این است که به شما چندین روش برای بیان داستان خود می دهد. برخلاف اینفوگرافیک های ساکن که برای روایت داستان خود به تصاویر و کپی متکی هستید ، موشن گرافیک به شما حرکات ، صدا و ابزارهای دیگری را می دهد که می توانند برخی از کارهای سنگین را انجام دهند.

هنگام طراحی فیلمنامه خود ، در نظر بگیرید که کدام قسمت از داستان شما با استفاده از موارد زیر بهتر دریافت می شود:

1) متن حرکتی (یا روی صفحه): گفتن داستان برای متن فقط در شرایطی مانند نمایشگاه هایی که صدا گزینه ای نیست می تواند عالی باشد. این همچنین یک روش هوشمندانه برای درگیر کردن افراد است ، زیرا آنها هنگام مطالعه باید توجه بیشتری داشته باشند.

2) Voiceover: در بازاریابی ما در مورد یافتن صدای نام تجاری شما بسیار صحبت می کنیم. Voiceover فرصتی برای انجام این کار است. VO با انیمیشن روی صفحه همراه است تا این دو به صورت موازی کار کنند. اما مواظب باشید که زیاد فیلمنامه نویسی کنید بعد از اینکه خواننده صدا شماره فروش شما از سال گذشته را خواند ، وقتی اطلاعات مشابه را می توان با برخی از شبیه سازی های داده متحرک ، به سرعت و با کارآیی روی صفحه نمایش داد ، هدر می رود.
3) جنبشی و صدا: همانطور که گفته شد ، صدا و تصویربرداری با هم برای شبیه سازی داده ها ، فیلم های توضیحی یا هر زمان که بخواهید چیزی را روی صفحه روشن یا برچسب گذاری کنید ، به خوبی کار می کنند.

4) فقط بصری: اگرچه معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما همچنان می توانید گرافیک جذاب بدون متن ایجاد کنید. (باز هم به نمایشگاه ها فکر کنید.)

مرحله 2: صفحه داستان در حالی که طوفان فکری ناشی از بینایی درمانی است
هنگامی که فیلمنامه خود را دارید ، می توانید تصور آن را در مرحله برنامه ریزی شروع کنید. این زمانی است که شما فیلمنامه و تصاویر را ترکیب می کنید و شروع به شکل گیری محصول نهایی می کنید.

جلسات ماهیان خاویاری را با ایده پردازی با اعضای تیم طراحی و تولید خود شروع کنید. برای ما ، این شامل فیلمنامه نویس ، تهیه کننده و هنرمند طراحی (که همچنین برنده یک طراح شد) با هم است. (همچنین می توانید مدیر خلاقیت خود را نیز درج کنید.)

در طول این مرحله ، شما می خواهید روی تخته سفید قاب بکشید و متن نهایی را با هم مرور کنید

شما شروع می کنید سپس می توانید برای احیای متن ، ایده ها را ترسیم کنید.

اگر به غیر از الهام بصری نیاز دارید ، در اینجا 100 مثال گرافیکی شگفت انگیز برای حرکت آورده شده است.

مرحله 3: تابلوهای طراحی خود را برای طراحی بردارید
مانند هر پروژه بصری دیگری که ایجاد می کنید ، سبک و رنگ نیز به اندازه داستان خود ارتباط برقرار می کنند. حتی هنگام کار با راهنماهای نام تجاری خود ، گزینه های ساده طراحی می توانند تجربه را بسیار تحت تأثیر قرار دهند.

هنگامی که در مورد صفحه برنامه ریزی با نقاشی ایده گرفتید ، می توانید تابلوهای برنامه ریزی خود را به طرح های واقعی ترجمه کنید. توجه: از همه چیز در این مرحله در مراحل نهایی انیمیشن استفاده می شود ، بنابراین برای گرفتن جزئیات مناسب وقت بگذارید. همچنین اگر شخصی که تابلوهای برنامه ریزی را ترسیم کرده است نیز از طراحی مراقبت کند.

در طول این مرحله ، نظرات تصویری خود را بنویسید و از تیم سازنده خود (و سایر سهامداران) بخواهید آنها را قبل از تحویل به تیم انیمیشن برای استفاده در قسمت نهایی بررسی کنند.

مرحله 4: طراحی های نهایی را در نظر بگیرید
مرحله انیمیشن زمانی است که همه چیز درست می شود. اگر کار خود را انجام داده باشید و در هر مرحله یک امضا داشته باشید ، تا زمانی که انیمیشن را شروع کنید ، همه در مورد آینده آینده ایده خوبی خواهند داشت.

برخی از مواردی که باید به خاطر داشته باشید:

سبک انیمیشن: این فقط محو شدن در صحنه ها و خارج از صحنه ها نیست. نحوه حرکت شما از یک نقطه به نقطه دیگر بر چسبندگی داستان تأثیر می گذارد. پاک کردن یک صحنه ارتباط نهایی را نشان می دهد ، در حالی که حرکت از نقطه A به نقطه B داستان را حرکت می دهد. به یاد داشته باشید: شما نمی خواهید مخاطبان خود را گیج یا گیج کنید.
زمان بندی: ریتم می تواند گرافیک حرکتی شما را ایجاد یا خراب کند. خیلی عجولانه و مردم آنچه را که می خواهید به آنها بگویید “دریافت نمی کنند”. خیلی کند و توجه مردم را از دست خواهید داد. سرعت ، علاقه مردم را به همراه دارد. برای افزودن هیجان ، تغییرات استراتژیک را در نظر بگیرید.
موسیقی: همانند سایر عناصر ، موسیقی ردیف دیگری است که روایت شما را پیش می برد. این می تواند حالت را تنظیم کند ، جای خالی را پر کند و بر لحن داستان تأثیر بگذارد.
جلوه های صوتی: بسته به اینکه با چه شخصی کار می کنید ممکن است ضربه بزند یا از دست بدهد. برخی از انیماتورها معتقدند که شما باید به عناصر دیگر اجازه دهید خود صحبت کنند. دیگران فکر می کنند که اینها یک ضرورت هستند. نکته اصلی این است که فقط از مواردی استفاده کنید که به پروژه شما ارزش افزوده می دهد و حواس شما را از داستانی که می خواهید تعریف کنید ، منحرف نمی کند. (این در مورد همه مواردی که در اینجا بحث کردیم صادق است)
اگر کار خود را به خوبی انجام داده باشید ، نتیجه نهایی خواهید داشت که به آن افتخار می کنید – و در این راه چند نکته را آموخته اید. نحوه ساخت Motion Graphics در 4 مرحله ساده در این مرحله به پایان میرسد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.