طراحی بسته بندی لباس

0

شخصیت محصول خود را از طریق بسته بندی لباس های سفارشی که فقط توسط یک طراح حرفه ای طراحی شده است ، به نمایش بگذارید. نیاز به ایده دارید؟ ما چند نمونه شگفت انگیزدر مقاله  طراحی بسته بندی لباس از سری مقالات آموزش طراحی بسته بندی از بسته های محصولات لباس را که توسط جامعه طراحان جهانی ما ایجاد شده است ، جمع آوری کرده ایم. الهام گرفته و از همین امروز طراحی کامل بسته بندی لباس را شروع کنید.در ادامه مطالب می توانید به صورت حرفه ای تر در این زمینه اطلاعات بدست آورید.

آخرین برداشت اولیه – و شما فقط یک تصور دریافت می کنید. در خرده فروشی و تجارت الکترونیکی ، بسته بندی محصولات شما کمک زیادی به این امر می کند.

رولکس را در نظر بگیرید. در حالی که ساعت ضروری ترین قسمت خرید است ، نحوه ارائه شما نیز مهم است.

از خود بپرسید کدام یک از موارد زیر احساس بهتری دارد:

رولکس خود را در یک جعبه مقوایی سفید و سفید و بدون برچسب با بسته بندی حباب تحویل بگیرید.
رولکس خود را در یک جعبه سفت و سخت سفارشی با مهر داغ و طراحی متناسب با موضوع این محصول تحویل بگیرید.
این مسلم نیست

و بسته بندی محصول همان نقش را در مارک شما بازی می کند – حتی اگر رولکس نمی فروشید. این به محصول شما ارزش می بخشد ، یک تجربه نام تجاری ثابت ایجاد می کند ، وفاداری مشتری را افزایش می دهد و باعث می شود نام تجاری شما بهتر به نظر برسد.

و باور کنید یا نکنید ، می تواند ارزش های پایداری برند شما را تکمیل کند. در واقع بسته بندی پایدار می تواند نقطه فروش خود محصول باشد.

در این مقاله نکات بهتری در مورد بسته بندی محصولات فروشگاه های خرده فروشی و اینکه چگونه می توانید از این رسانه فراموش شده برای برجسته سازی برند خود استفاده کنید ، خواهید دید.

چرا بسته بندی تأثیر می گذارد
همانطور که اخیراً مطالعه کردید ، تحویل بسته بندی با کیفیت تأثیرگذار است ، زیرا آنها اولین احساس قوی را ایجاد می کنند.

محصولی در کنار بسته بندی ظریف و مناسب (اعم از قفسه یا پست) حس واقعی ارزش را ایجاد می کند:

بسته بندی خرده فروشی با کیفیت همچنین می تواند محصول شما را از رقابت در قفسه ها برجسته کند.

مطمئناً ، یک راه استفاده از رنگ های روشن و پر زرق و برق است – اما اگر سیستم طراحی برند شما اجازه آن را ندهد ، همیشه جواب نمی دهد. مارکی که از سایه های خاموش و ظریف استفاده می کند از رنگ آمیزی صورتی بهره ای نخواهد برد.

با این حال ، استفاده از رنگ ها برای برجسته کردن ویژگی منحصر به فرد محصول خود یکی از راه های تمایز دادن به خود و کمک به حفظ مشتری است.

برای یک مثال عالی نگاهی به قهوه ریون در زیر بیندازید:

بسته بندی قهوه آنها نه تنها خیره کننده است ، بلکه استفاده ملایم از رنگ برای هر ترکیب متفاوت باعث می شود تا رنگ سبز “روشن” حفظ شود و شخصیت را حفظ کند.

بسته بندی خرده فروشی با کیفیت به خریدار شما می گوید که آنها فقط کالایی نخواهند خرید. آنها یک تجربه ساخته شده در اطراف این محصول را خریداری خواهند کرد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.