بنر های تبلیغاتی

0

این مقاله آموزش طراحی بنر به بنر های تبلیغاتی می پردازیم. و نکته هایی که بهتر است بدانید را مرور می کنیم .می توانید با کلیک روی لینک زیر به اطلاعات کامل تری دست پیدا کنید و وارد بازار کار شوید و به کسب درآمد  از آموزش طراحی بنر در فتوشاپ برسید.

آموزش طراحی بنر

مزایا ی طراحی بنر

مجاورت با تبلیغات: موارد تبلیغاتی نزدیک به سم
محتوایی که در آموزش طراحی بنر  همان قسمت از صفحه به عنوان تبلیغات قرار می گیرد اغلب یک تبلیغ تلقی می شود و همچنین نادیده گرفته می شود. این یک نتیجه ساده از اصول شناخته شده است:

قانون مجاورت گشتالت: مواردی که به هم نزدیک هستند ، فرض می شود که بخشی از یک گروه هستند و بنابراین به عملکرد آنها مربوط می شوند.
هنگامی که در آموزش طراحی بنر  افراد موارد مختلف را در صفحه نمایش بررسی می کنند ، بر اساس رایحه اطلاعات مواردی که اداره می کنند ، یک مدل ذهنی از محتوایی که در آنجا وجود دارد تشکیل می دهند. بنابراین ، اگر یکی از موارد کاملاً بی ربط به نظر برسد ، آنها اغلب تصور می کنند که کل قسمت با هدف آنها ارتباطی ندارد و اسکن بقیه موارد را متوقف می کند.
یک شرکت کننده در مطالعه که یاد گرفت چگونه فقط یکبار برچسب شیشه را که در ریل سمت راست است پاک کند ، ظاهراً تصمیم گرفت که فقط شامل تبلیغات است. نرده درست شامل داستانهای تبلیغاتی بود ، اما ما همچنین میزبان فیلمهای مفید و سرگرم کننده ای بودیم که نحوه اجرای پروژه های مختلف صنایع دستی مانند بافتن فرش یا ساخت یک قاب مغناطیسی را نشان می داد. کاربر از آگهی واقع در همان بخش صفحه حذف شده و هیچ محتوای دیگری را در ریل سمت راست بررسی نکرده است.

هنگامی که کاربر  در آموزش طراحی بنر داستان های حمایت شده را در ریل سمت راست www.apartmenttherapy.com مشاهده کرد ، تصور کرد که همه چیز در این بخش یک تبلیغ است و دیگر به آن نگاه نکرد.
سیب زمینی داغ
همانطور که در آموزش طراحی بنر  مثال بالا نشان داده شده است ، تبلیغات می تواند باعث شود کاربران از منطقه ای دور شوند و دیگر به آن باز نگردند. چنین تجربه ای نه تنها می تواند رفتار محلی آنها را در این صفحه خاص تغییر دهد ، بلکه ممکن است بر رفتار کلی آنها در وب نیز تأثیر بگذارد: آنها ممکن است در صفحات دیگر و حتی در سایتهای دیگر به همان منطقه نگاه نکنند. این نمایش پدیده حاد سیب زمینی است که من یاکوف نیلزن و آن را در کتاب Eyetracking Web Usibility تعریف کردیم. استعاره داغ سیب زمینی ناشی از بازی است که من در دبستان بازی کردم: در این بازی ، بچه ها در یک دایره می نشستند و در حالی که معلم موسیقی بازی می کرد ، به سمت یکدیگر توپ می انداختند. معلم به طور غیر منتظره موسیقی را متوقف می کرد ، و در برخی موارد بچه ای که توپ را در دست داشت از بازی خارج شد. بنابراین در آموزش طراحی بنر  ، هرکسی توپ را گرفت ، می خواست در اسرع وقت از شر آن خلاص شود و دیگر مجبور به لمس آن نخواهد شد.

تعریف: در اینترنت ، الگوی گرم اسکن سیب زمینی هنگامی رخ می دهد که کاربران به موردی که علاقه مند نیستند نگاه می کنند ، سپس نگاه خود را معطوف می کنند و از ثابت شدن آن قسمت در همان صفحه و گاهی اوقات به سایر صفحات سایت و حتی دیگر جلوگیری می کنند. کلا سایتهای دیگه

رفتار سیب زمینی داغ مکانیسم دفاعی برای جلوگیری از اتلاف وقت و تثبیت عوامل بی ربط است. این نیز نمونه ای از سوگیری های موجود است: بر اساس یک یا چند مثال ، کاربران اینترنت تصور می کنند که محتوای یکسان در صفحات دیگر همیشه با همان وضعیت ظاهر می شود. اما ، این فرض همیشه درست نیست. به عنوان مثال ، اگرچه در اوایل فعالیت اینترنت ، مسیر صحیح برای تبلیغات محفوظ بود ، اما بعداً نقش آن تغییر کرد و پیوندهای مرتبط را در بر گرفت. امروزه از ریل مناسب می توان برای هر چیزی استفاده کرد.

وقتی  در آموزش طراحی بنر محتوا مشابه تبلیغات است و در ریل سمت راست نشان داده می شود ، کاربران تمایل دارند آن را نادیده بگیرند. در مثال زیر ، کاربر به دنبال سفرهایی در آند بود. این اطلاعات در سراسر سایت از جمله در ریل سمت راست نشان داده شده است. او یک بار روی نرده سمت راست ثابت شد و از آنجا که به نظر می رسید موارد موجود در آن تبلیغ است ، دیگر هرگز به نرده سمت راست نگاه نکرد.

Leave A Reply

Your email address will not be published.