با آموزش سینمافوردی یک صحنه جذاب Greeble ایجاد کنید

0

در این آموزش جامع سینما فوردی می آموزید که چگونه صحنه های پیچیده و انتزاعی Greeble (حدود 600000 چند ضلعی) بدون مدل سازی بیش از حد ایجاد کنید. برای ایجاد صحنه خود از Loft NURBS ، Sweep NURBS ، Formula Object ، Structure Tool و Visible Light و از Render Advanced برای ایجاد تصویر نهایی خود استفاده کنید. همچنین می توانید با تغییر نکات قابل مشاهده در فتوشاپ و افزودن روشنایی و عمق میدان ، ترفندهای جالبی در مورد نحوه تغییر تصویر نهایی ارائه شده را بیاموزید.

سطح 1
یک شی هواپیما ایجاد کنید (Object >> Primitive> Airplane). 800800 800 متر و 808 080 قطعه.

سطح 2
یک شی ایجاد کنید (Object> Transform> Expression) و آن را به زیر شی هواپیما بکشید.

مرحله 3
آبجکت فرمول را به لبه شی صفحه نزدیک می کند.

مرحله 4
در ادامه  ی  آموزش پروژه محور cinema 4d در مشخصات شی فرمول ، d (u، v، x، y، z، t) را به دلخواه تغییر دهید ، اما فرمول را مواج بگذارید. من از “sin ((u) * 2.0 * pi) * 0.2 * ((u + v) * 0.3)” استفاده کردم.

مرحله 5
هواپیما را کمی بچرخانید تا بچرخد. از -2 ، -6.5 -27 برای x ، y ، z و -4 ، 13 ، 18 برای h ، p ، b استفاده کردیم.

مرحله 6
اشیا هواپیما را قابل ویرایش کنید (ویژگی ها> ویرایش کنید) و از ابزارهای کشویی ، مقیاس پذیر و چرخشی با گزینه های انتخاب نرم برای تنظیم صفحه استفاده کنید. توجه: برای انتخاب نرم افزار ، یک شعاع بزرگ (حدود 400-600 متر) تنظیم کنید تا هنگام انتخاب تنها چند چند ضلعی ، بتوانید چند ضلعی ها را تغییر دهید.

مرحله 7
همه چند ضلعی ها را انتخاب کنید (ctrl + a) و با جابجایی حدود 10 متر آنها را استخراج کنید (ساختار> اکسترود). با ذخیره 100٪ ، گزینه Save Group خاموش است.

مرحله 8
بر روی چند ضلعی های انتخاب شده با همان تنظیمات ضربه بزنید ، اما Var را تنظیم کنید. به 140٪

مرحله 9
از Extrude Inner (ساختار> Extrude Inner) با جابجایی 1m روی چند ضلعی های انتخاب شده استفاده کنید ، سپس آنها را با (Structure> Extrude) با حدود 2m جابجا کنید. در صورت اختصاص دادن برچسب Phong را حذف کنید.

مرحله 10
دیدگاه خوبی پیدا کنید و یک شی camera دوربین اضافه کنید. توجه: من معمولاً اوایل دوربین اضافه می کنم تا بتوانم صحنه خود را در اطراف دوربین ایجاد کنم.

مرحله 11
سه شی تزئین شده به صورت خطی (Objects> Create Spline> Lines) را در حدود 500 متر در تمام محورها ایجاد کنید. نوع را به مکعب تغییر دهید.

مرحله 12
سه شعبه از یک دایره (Objects> Primine Spline> Circle) را در شعاع 40 متری ایجاد کنید ، سپس سه شی of SweepNURBS ایجاد کنید. جفت اشیا circ دایره ای و اشیا Sp Spline را به اشیا S SweepNURBS بکشید.

مرحله 13
هر سه شی Spline را انتخاب کرده و نقاط میانی را به یکنواخت تغییر دهید و عدد را به 16 تغییر دهید. هر سه شی دایره ای را انتخاب کنید و نقاط میانی را به Adaptive تغییر دهید و زاویه را به 30 تغییر دهید (همه این اعداد و زاویه ها ممکن است از خط به خط دیگر متفاوت باشد). برای ساخت بیشتر مربع چند ضلعی های SweepNURBS به این مرحله نیاز دارید. برای همه اشیا S SweepNURBS ، گزینه Caps را در ابتدا و انتها به None تغییر دهید.

مرحله 14
همه SweepNURBS را قابل ویرایش کنید (C روی صفحه کلید). همه چند ضلعی ها را انتخاب کنید و آنها را با 10 متر جابجا کنید فشار دهید ، ver. با نرخ 90٪ و بدون کنترل گروه ها. از Extrude Inner در چند ضلعی های انتخاب شده با جابجایی 3.5 متر استفاده کنید ، سپس Extrude را با جابجایی منفی حدود 6m انتخاب کنید. برچسب پنگ را پاک کنید.

مرحله 15
SweepNURBS را پشت هواپیمای اکسترود شده حرکت دهید.

مرحله 16
یک خط آکیما (اشیا Create> ایجاد آستانه> آکیما) در 1500 متر ایجاد کنید ، آن را کپی کرده و حرکت دهید تا نوعی قوس ایجاد شود.

مرحله 17
یک شی N loft NURBS ایجاد کنید و دو جریان Akima را به آن اضافه کنید. تقسیم بندی شبکه U و تقسیم شبکه V را برای ساخت چند ضلعی چند ضلعی تنظیم کنید (30 20 20 باید این کار را انجام دهد).

مرحله 18
Norwegian Loft را قابل ویرایش کنید ، همه چند ضلعی ها را انتخاب کرده و حالت عادی را ایجاد کنید (توابع> عادی سازی). برچسب پنگ را پاک کنید.

مرحله 19
اسکیت های چند ضلعی انتخاب شده (جابجایی حدود 100 متر ، ریه 100٪ ، گروهها بدون علامت) ، از اندام داخلی در چند ضلعی های انتخاب شده (10 متر جابجایی) ، پرسهای انتخاب شده با جابجایی حدود -20 متر و 90 ~ استفاده می شود.

مرحله 20
Loft NURBS را کپی کنید ، دو جسم را پشت سر همه موارد دیگر حرکت دهید ، یکی از اشیا Loft NURBS را کمی جابجا کنید.

مرحله 21
یک شی Spline بالای صفحه ایجاد کنید ، از نوع B-Spline با نقاط میانی به عنوان تقسیم شده و مقادیر حدود 2 برای حداکثر زاویه و طول استفاده کنید.

مرحله 22
یک شی دایره ای با شعاع 10 متر ، نقاط میانی به عنوان سازگاری و زاویه 15 ایجاد کنید. یک جسم SweepNURBS ایجاد کنید و اشیا circle دایره و B-Spline را در زیر آن بکشید.

مرحله 23
یک خط B دیگر با نقاط میانی به صورت تقسیم شده ، زاویه 2 و حداکثر طول 2 متر ایجاد کنید.

مرحله 24
از مرحله 22 شی S SweepNURBS را کپی کرده و شی row جدید را جایگزین شی row ردیف کنید.

مرحله 25
هر دو مورد SweepNURBS را انتخاب کنید و آنها را با ارزش کنید. کپسول ها را پاک کنید.

مرحله 26
تمام چند ضلعی های دو دانه را انتخاب کنید و با یک حرکت افقی 3 متری ، Var را بزنید. با 100٪ ، و گروهها را بدون علامت نگه داشت. از Extrude Inner در چند ضلعی های انتخاب شده با جابجایی حدود 0.3 متر استفاده کنید ، سپس دوباره آنها را با جبران -1m و Var Extrude کنید. با 100٪

مرحله 27
یک شی sphere کره ای (Objects> Primitive> Sphere) در شعاع 50 متر ، بخشها در 34 و یک نوع مجموعه برای Hexadron ایجاد کنید. آن را روی هواپیما و جارو قرار دهید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.