آموزش طراحی بسته بندی ، انواع و مزایای آنها

0

اگر چیزی را می دانیم ، آموزش طراحی بسته بندی رایگان محصولات تقریباً به اندازه خود محصول نقش مهمی دارند. بسته بندی به محصول ، یا دانش آن ، در محصول ارزش می بخشد. یک تأثیر واقعی روانشناختی در ارتباط با بسته هایی به نام “جعبه گشایی” وجود دارد. ایده “باز کردن” ایده ها حتی قبل از رونمایی محصول ، انتظار در مشتری جمع می شود و پس از رونمایی محصول نگرانی ایجاد می کند.

انتخاب نوع مناسب بسته بندی برای محصول شما می تواند به طور موثر به بهبود تجربه مشتری کمک کند. ما لیستی از برخی از بسته های معمول بسته بندی و مزایای آنها را با هم آماده کرده ایم. در زیر آن را بررسی کنید:

1. جعبه نصب:

راه راه فقط یک کلمه خوب برای جعبه جعبه است. ظروف از سه لایه کاغذ ساخته شده اند: یک مرکز شکاف دار بین خلیج های داخلی و داخلی قرار گرفته است. این سه مجموعه (به خصوص فلوتيست یا ‘fold’) جعبه را به انتخابی بسیار بادوام تبدیل می کند. علاوه بر این ، اکثر بسته های بسته بندی از مواد بازیافتی ساخته می شوند. این جعبه همچنین می تواند بازیافت شود و به دلیل طولانی بودن و استفاده مجدد از آن ، در بسته بندی بسیار محبوب است.

2. پوسا مالو:

جعبه های سخت از کاغذ ضخیم ساخته شده اند. دوام آن از جعبه های مقوایی موج دار معمولی بیشتر است. به عنوان مثال ، یک جعبه جعبه قوی آیفون را در خود جای داده است. آنها سعی می کنند با مارک های گران قیمت مانند جعبه های آبی معمول تیفانی باشند. جعبه های سخت از نرده هایشان گران ترند. آنها معمولاً به براکت های نصب نیاز دارند زیرا نیازی به قالب برش ندارند. علاوه بر این ، می توان از آن استفاده کرد ، که منجر به افزایش هزینه های حمل و نقل می شود. در حالی که بسته بندی چوب سخت بسته به محصول شما حس هزینه را منتقل می کند ، شما باید بررسی کنید که ارزش افزوده ارزش آن را دارد یا نه.

3. گربه atigipusa

جعبه های مقوایی دارای وزن و در عین حال مستحکم هستند. آنها به راحتی قابل تنظیم هستند و می توانند طیف گسترده ای از محصولات را در خود جای دهند. مقوا را می توان در بسته بندی مواد غذایی و آرایشی حمل کرد. شما همچنین می توانید آنها را برای محصولات خشک تحت درمان قرار دهید. به دلیل ماهیت قابل تنظیم بودن ، طراحی مناسب می تواند مقوا را به شکلی لوکس ارتقا دهد.

استفاده از شبکه های اجتماعی طی دهه گذشته سر به فلک کشیده است. من می توانم تضمین کنم که برای پیدا کردن یک آشنا ، دوست یا یکی از اعضای خانواده که در شبکه های اجتماعی حضوری ندارد ، مشکل خواهید داشت. مطمئناً آنها وجود دارند ، اما تعداد کمی هستند. فقط در سال 2019 تخمین زده شده است که 2.95 میلیارد نفر حداقل از یک بستر رسانه اجتماعی استفاده کرده اند.

آیا در مورد بازاریابی تأثیرگذار چیزی شنیده اید؟ اگر این کار را نکرده باشید ، احتمالاً حداقل در معرض ناخودآگاه آن قرار داشته اید. اساساً ، اینفلوئنسر مارکتینگ از افراد خصوصی (همچنین به عنوان اینفلوئنسرها شناخته می شود) با ردیابی شدید در بستر رسانه های اجتماعی (اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و غیره) برای تبلیغ محصولات پولی استفاده می کند. برخی از بزرگترین تأثیرگذاران جهان (فکر می کنیم کندال جنر) در هر پست 100000 دلار درآمد دارند!

بنابراین، چرا این مسئله مهم است؟ چند سال پیش (فکر کنید 2014 و قبل از آن) ، رسانه های اجتماعی یک کودک وحشی در حال رشد بودند. افراد ، عمدتاً در سنین 18 تا 40 سالگی ، از آن برای گرفتن عکس سلفی و برقراری ارتباط با همان دوستی که مدتها از مدرسه ابتدایی رفته بود استفاده می کردند. به جلو به سال 2020 بروید و همه جا وجود دارد. تقریباً از همه جنبه های زندگی خود جلو برویم ، اخبار خود را به ما بدهیم ، چیزهایی را به ما بفروشیم. رسانه های اجتماعی به سرعت از تبلیغات چاپی سنتی در ترافیک و از این رو بازگشت بازگشت سرمایه عبور کرده اند. وقتی می گویم باور کنید ، آن را نادیده نگیرید.

در اینجا نکته مهم وجود دارد ، اگر یک جنجال کوچکتر ایجاد کرده اید و بودجه بازاریابی میلیون دلاری در آینده نزدیک شما نیست ، چندین روش برای ترکیب عناصر بازاریابی تأثیرگذار بدون برچسب قیمت وجود دارد.

در اینجا راهنمای سریع و کثیف ما برای استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری در طراحی بسته بندی شما آورده شده است:

1. وارد شبکه های اجتماعی شوید!

اگر دیگر آنجا نیستید ، برای اینستاگرام یا فیس بوک ثبت نام کنید! هر دو سیستم عامل روش های درخشان برای بازاریابی محصول شما و پیوند دادن به سایت های تجارت الکترونیکی را ارائه می دهند.

2. یک نماد و دسته رسانه اجتماعی به بسته بندی خود اضافه کنید

آیا نام تجاری شما در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر یا Pinterest است؟ اعلام! اگر کسی از محصول یا بسته بندی شما هیجان زده است ، این شانس شماست که وفاداری به مارک تجاری را کسب کنید ، پیگیری کنید و محصولات بیشتری را از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

3. یک هشتگ شروع کنید

توسعه و استفاده از هشتگ منحصر به فرد برای نام تجاری یا محصول شما ، به اشتراک گذاشتن عکس های محصول یا خدمات شما را برای مردم آسان می کند و تبلیغات رایگان شماست. رشد فیدهای هشتگ را از طریق شبکه خود شروع کنید ، دوستان را مجبور به استفاده از آن کنید و کاربرد آن را ردیابی کنید. هشتگ خود را روی بسته بندی خود قرار دهید تا مردم بدانند.

4. پرورش مکالمات

نظرات خود را دنبال کنید و به مردم پاسخ دهید! از پیروان بپرسید آیا محصول شما را دوست دارند یا نه ، مکالمه ای را شروع کنید. شبکه های اجتماعی با تماس با دیگران سروکار دارند ، بنابراین مطمئن شوید که پاسخ می دهید!

Leave A Reply

Your email address will not be published.